fbpx


Joukkue- tai yksilöurheilija, harrastaja, kuntoilija, joka haluat onnistua h-hetkellä, oletko miettinyt mistä mentaalitreeni kannattaa aloittaa ja miten teet sitä tehokkaasti? Aloita tästä👇

HENKISESTI VAHVA URHEILIJA

 -HAASTE!

Opi ja ota helposti käyttöösi vain neljässä päivässä tärkeimmät henkisen treenin työkalut, joiden avulla harjoitat henkisestä puolesta vahvuutesi! 

Tämä on haaste, sillä nyt on sinun vuotesi loistaa!

Oletko miettinyt mikä estää sinua saamasta haluamiasi tuloksia? Teet jo paljon fyysistä ja taitotreeniä unelmiesi eteen,  ja ehkä tiedät, että henkistä puolta ja omaa mieltäsi pitäisi treenata yhtä huolella... 


Mutta tiedätkö mitä tarkalleen ottaen kannattaa tehdä, jotta "pää kestää" h-hetkellä? Ja jotta saat tuloksia, niin tieto pitää viedä käytöntään ja HARJOITELLA!  


Siksi kutsun sinut oppimaan ja ottamaan käyttöön henkisen treenin tärkeimmät työkalut (sisäinen puhe, hengittäminen ja mielikuvaharjoittelu) helposti Henkisesti Vahva Urheilija -haasteessa vain neljän päivän aikana! 


Tämä haaste toteutettiin live-yleisön edessä netissä keväällä 2022 ja nyt sinulla on mahdollisuus osallistua haasteeseen omaan tahtiisi edullisesti huikeiden bonuksien kera, jotka yhdessä muodostavat tästä paketista todellisen henkisen valmentautumisen tehostartin!


Kasva päivä päivältä henkisesti vahvemmaksi!

1

Päivä 1: Henkisen valmentautumisen perusteet

- Opit mitä jokaisen urheilijan pitää tietää mielen treenaamisesta, kun haluat onnistua h-hetkellä parhaalla mahdollisella tavalla ja samaan aikaan nauttia tekemisestäsi!

- Voimakas mielikuvaharjoitus itsevarmuuteen ja rentouteen

- 3 kohtalokkainta virhettä henkisessä valmentautumisessa ja kuinka vältät ne

- 5 vaiheinen prosessi, jonka avulla treenaat itsellesi vahvan mielen


2

Päivä 2: Sisäinen puhe ja itsekriittisyyden katkaisu

- Opit miten muuttamalla ajatuksiasi voit muuttaa elämäsi, miten katkaiset kriittisen sisäisen puheen ja mitä tarkoittavat "salaiset sanat itselle"

- Harjoitus itsekritiikin vähentämiseen/poistamiseen

- Kikka nro 1, joita huippu-urheilijat käyttävät valmistautuessaan h-hetkeen

3

Päivä 3: : Hengitys ja fysiologia ja jännityksen anatomia

- Opit kuinka hengitys on urheilijan "vaiettu" supervoima ja miten voit hengityksen ja fysiologian avulla lievittää jännitystä ja nopeuttaa palautumistasi treeneistä

- Kaksi tehokasta hengitysharjoitusta + voima-asento harjoitus

- Kikka nro 2, joita huippu-urheilijat käyttävät valmistautuessaan h-hetkeen

4

Päivä 4: Mielikuvaharjoittelu ja itseluottamuksen tuli

- Opit miksi mielikuvaharjoittelu on monelle urheilijalle "game-changer" ja avain urheiljana seuraavalle tasolle nousemiseen ja miten teet sitä oikeasti tehokkaasti!

- Mielikuvaharjoitus itseluottamukseen

- Miten viet henkisen treenin normaaliin treeniarkeesi

Tämä haaste sopii sinulle, joka

  • olet miettinut mistä henkinen valmentautuminen kannattaa aloittaa
  • olet jo tehnyt henkistä treeniä, mutta et ole saanut haluamiasi tuloksia
  • kilpailet, ja haluat nostaa isosti onnistumisesi todennäköisyyttä kisa/pelitilanteessa
  • et halua tuhlata aikaasi, vaan haluat oppia perusasiat (jotka vievät pitkälle!) nopeasti ja tehokkaasti (täysin omassa tahdissasi toki)
  • haluat oppia hallitsemaan jännitystä ja pääsemään oikeaan vireystilaan kisoissa/peleissä
  • haluat vahvistaa itseluottamustasi

Lisäksi saat nämä upeat bonukset tukemaan onnistumistasi!

Bonukset ovat sinun, kun ilmoittaudut mukaan 31.8.2022 mennessä!

 3 x ladattavat voimakkaat mielikuvaharjoitushypnoosit

1. Itseluottamuksen tuli -mielikuvaharjoitushypnoosi kehittämään itseluottamustasi, ja jonka voit lisäksi kuunnella aina kun tarvitset buustausta itseluottamukseesi.

2. Huippusuoritukseen valmistava mielikuvaharjoitushypnoosi, jonka avulla ohjelmoit kehoa ja mieltäsi onnistumaan h-hetkellä! Kuuntele valmistautuessasi tärkeään kilpailuun/peliin.

3. Lyhyt kehoskannaus -meditaatio, jonka avulla kehitytät kehotuntemustasi, rentoutumistaitojasi ja läsnäoloasi.

2 x tehovalmennukset: nosta itseluottamustasi ja opi hallitsemaan jännitystä

1. 20 minuutin tehovalmennus itseluottamuksesta sisältäen itseluottamuksen stillikuva -mielikuvaharjoituksen ja 10 keinoa itseluottamuksen vahvistamiseen.

2. 25 minuutin tehovalmennus jännityksenhallinnasta sisältäen kirjoitus- + mielikuvaharjoituksen vireystilan/tilannejännityksen säätelyyn.

Nämä ovat suoraan henkisen valmentautumisen treenileiriltä Henkisesti Vahva Bootcampilta! 

extrabonus:
live q&a-osio zoomissa 31.8 klo 18!

Tässä Zoomissa LIVENÄ järjestettävässä Q&A-osiossa vastaan kootusti haasteen aikana nousseisiin kysymyksiin. Tästä osiosta tulee myös tallenne, jos et pääse livenä paikalle.

Valmentajasi haasteessa: Sanna Kämäräinen

Moikka ruudun tältä puolelta ja MAHTAVAA, kun olet kiinnostunut ottamaan haasteen vastaan!

Henkinen valmentautuminen muutti minut paikoin ahdistuneesta urheilijasta, jonka "pää ei kestä", arvokisamenestyjäksi ja henkisesti hyvinvoivaksi ihmiseksi.

Olisi kunnia olla oppaanasi näyttämässä kuinka sinä voit tehdä saman ja saat tuloksia, joiden eteen teet jo paljon fyysistä treeniä.

Valmentajana olen kannustava, tarkkanäköinen ja haastan sinut lempeästi yli entisten MIELEN rajojesi (koska siellä isoimmat henkiset jarrut ovat), jotta  menestyt kentällä JA sen ulkopuolella❤️‍🔥

Kannustan sua ja uskon suhun!

Sanna Kämäräinen

Ex-kiekonheittäjä
Henkinen Valmentaja®
Mind Coach® certified trainer 
Kauppatieteiden maisteri

Henkisesti Vahva Urheilija -haasteen jälkeen:

  • Sinulla on selkeys miksi sisäinen puhe, hengittäminen ja fysiologian käyttö ja mielikuvaharjoittelu ovat niin tehokkaita henkisen treenin työkaluja JA miten otat ne käyttöön saadaksesi tuloksia, eikä sinun tarvitse enää arvailla mitä pitäisi tehdä
  • Ymmärrät miksi mielen treeni on tärkeää mukana olla normaalissa arjessasi ja miten teet sen (eikä se vielä paljon aikaa)
  • Tiedät mitkä ovat urheilijan kolme kohtalokkainta virhettä henkisessä valmentautumisessa, jotka estävät tavoitteiden saavuttamisen (jotta osaat välttää ne sudenkuopat!)
  • Sinulla on takataskussasi ”kikka kolmosia”, joita huippu-urheilijat käyttävät valmistautuessaa h-hetkeen onnistuakseen paineen alla, joista harvemmin puhutaan ääneen (nyt puhutaan!)
  • Ymmärrät mistä on kyse kisajännityksessä, opit hallitsemaan sitä ja säätelemään vireystilaasi h-hetkeen sopivaksi
  • Tiedät miten kehittää vahva itseluottamus ja sinulla on konkreettiset keinot ja harjoitukset, jotta voit mennä h-hetkeen luottaen itseesi ja osaamiseesi

Tule mukaan nyt! 🤩

Opi ja ota käyttöön mentaalisen treenin tärkeimmät työkalut, joiden avulla kasvatat henkistä vahvuuttasi, jotta loistat h-hetkellä!

Haasteen hinta on nyt vain 44,50€ (sis. alv. 24%) sisältäen kaiken tämän:

  • Henkisesti Vahva Urheilija -haasteen 4 päivän valmennukset (30-40 min/päivä harjoituksineen)
  • Ennakkotehtävän + 3 tehtävää valmennuspäivien välissä
  • Pääset aloittamaan heti ja saat samantien pääsyn kaikkiin materiaaleihin, jotka ovat käytössäsi 31.12.2022 asti
  • Mahdollisuuden keskusteluun muiden osallistujien kanssa
  • Lisäksi saat upeat BONUKSET, kun ilmoittaudut mukaan 31.8 mennessä: 
  • 2 ladattavaa mielikuvaharjoitushypnoosia  ja 1 kehoskannausmeditaatio
  • 2 x tehovalmennukset itseluottamukseen ja jännityksenhallintaan
  • LIVE Q&A-osio Zoomissa!

Palautteita Henkisesti Vahva Urheilija tapahtumiin ja valmennuksiin osallistuneilta:

Ota siis helposti todellinen tehostartti henkiseen valmentautumiseen!

Koko paketin hinta on nyt vain 44,50 (sis. alv. 24%), eli noin puolet yhden hierontakerran hinnasta, jotta mahdollisimman monella olisi matalalla kynnyksellä mahdollisuus testata miten iso vaikutus mentaalitreenillä voi olla.

Urheilijana usein panostetaan kehonhuoltoon ja samaan aikaan kuitenkin aivot (tärkein osa kehoa urheilusuorituksen kannalta) jätetään huomiotta. Aloita "korviesi välin" ohjelmointi nyt, jotta loistat h-hetkellä!

Sinulla on myös täysi 14 päivän tyytyväisyystakuu😊 

Copyright 2022 Sanna Kämäräinen - Rekisteri- ja tietosuojaseloste